piątek, 25 listopada 2016

Nowe książki - wsparcie od wydawnictwa Media Rodzina :)

Przyznam się bez bicia, że kiedy wysyłałam prośbę o wsparcie do różnych wydawnictw to nie miałam nadziei, że ktokolwiek mi odpisze. Przecież jestem jedną z, podejrzewam, kilkuset bibliotekarek, które piszę i proszą wydawnictwa o książkową pomoc dla bibliotek. Tym większa była moja radość, kiedy przedstawicielka wydawnictwa Media Rodzina odpisała mi, że będzie im ogromnie miło wesprzeć naszą bibliotekę.Musiałam trochę pobiegać po mieszkaniu, żeby wyładować nagły przypływ energii ze szczęścia.

Dzisiaj do szkoły przyszła paczka. Myślę że mogłam wyglądać trochę szaleńczo, kiedy przytulałam ja do siebie, cały czas bardzo szeroko się uśmiechając. Poniżej zdjęcia z unboxingu ;)

Powinnam nagrać film z odgłosami, które wydawali uczniowie, kiedy zobaczyli nowe książki. Brzmiało to mniej więcej tak: "Ooo!", "Łoooooooł", "Łaaaaał!", "Yyyyyyy" ;) 

Książki można już wypożyczać :)

W imieniu szkolnej społeczności bardzo dziękuję wydawnictwu Media Rodzina za okazane wsparcie :)
https://mediarodzina.pl/
Po kliknięciu na logo zostaniesz przeniesiony na stronę wydawnictwa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz